2011. aug. 20.

nyárvégefelé~

Bizony lassan vége a nyárnak. Holnapután múlva gólyatábor. :O Igazán kíváncsi vagyok már rá, hogy mi lesz ott. XD Meg félek, mint mindenki, de azért nagyon várom. ^^ Kell készíteni valami névkártyát. Még jó, hogy vannak itthon kemény kartonpapírszerű lapok, mert csak ma tudtam meg, hogy mik kellenek még a táborra, mivel ma fél 7-kor értünk haza. 
Sárváron voltunk. Délelőttönként mindig szerveztünk valami programot magunknak, délután meg mentünk strandra, ami hatalmas volt. *w* Tényleg nagyon nagy volt. A panziós nő azt mondta, kb. 4000 ember is elfér ott, hát igaza volt, pedig nem hittem el először. :D Szép idő volt, néha túl meleg is. Nem túlzottan szeretem a meleget, amúgy. :P Voltunk Kőszegen, Sárváron a várban, csónakázótónál, botanikus kertben. Meg ma még hazafele menet bementünk a veszprémi állatkertbe, meg megálltunk Balatonfüreden is. :) Jobb nyaralás volt, mint az előző. Most szinte sosem unatkoztam. Kiolvastam egy könyvet, még egyet tervezek kiolvasni a nyár végéig... :P Most majd mangákat akarok venni, vagy lehet szülinapomra kérek, úgyis itt van bő egy hét múlva. XD Meg plusz lyukat akarok a fülembe, és méég akarok egy új hajvasalót. Na ezek kellenek most.. nagyjából. XD

ugye voltunk állatkertbe, és sikerült egy-két tökjóó kép:
Ki nem találnátok, hogy mi ez! Na mi ez?? Ez egy pampanyúl! :'D

cuki földikutya ^^

oroszlááán. :D

Ezeket meg még a sárvári botanikus kertben fényképeztem. (szerkesztve vannak egykicsit)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése