2011. aug. 8.

az első vége.

Befejeztem életemben először egy doramát: a Hana Yori Dango-t. (Koreai változata a Boys Over Flowers.) Azaz inkább ~ befejeztem életem első doramáját. Mert tényleg ez volt az első. ^w^ Jaaj.. annyira szép.♥ Ha annyi csalódás ért volna életemben olyan rövid idő alatt, mint Tsukushi-t, én lehet, hogy már feladtam volna. De Domyouji... Ilyen pasi is csak a filmekben van. =/ Nagyon bírtam, mikor olyan jól tudott japánul, hogy mindig a többiek javították ki. XD De végül happy end, de mégsem az a nyálas, szerelmes izéé. Imádtam. 
Így ér véget az egész. Egyszerű és tökéletes befejezés. 
Nem tudom, megnézzem-e a filmes változatot. Végül is ugyanaz a történet, ugyanazokkal a szereplőkkel, lehet, hogy már unnám. Pedig az is le van fordítva, de mindegy. Ha érdekel esetleg valakit: ITT lehet megnézni. Még csomó más film is van itt lefordítva, nem csak japán, meg koreai doramák. ;) 
Most épp az OST-et töltöm le, hogy meglegyenek azok a gyönyörű zenék, amik benne szerepeltek. *w* Most már biztos, hogy Jun a kedvenc tagom az Arashiból! ^___^   
~Hát végül mégsem tanulok Juliette-et. XD Inkább az SS501 - U R Man-nek tanulok a táncát. :) Mindjárt esik az esőő. *.* Szeretem az ilyen időt.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése