2011. szept. 4.

ez van most.

Hétvégén Szegeden voltunk, a halászlé fesztiválon. Vettem (csak nem ott, hanem máshol a városban) egy csomó cuccot.. majd meg is mutatom! ^___^ Meg láttunk jópár kínait (olyan nagyooon~ aranyosak voltak!!), meg mégtöbb négert. :P De az nem annyira lényeg. XD 
Most már azon gondolkodok, hogy el kellene pakolni holnapra. Ami kell: csövessapka, úszószemüveg, rózsaszín póló, cicanaci, fehér zokni, standpapucs, kesztyű, krumplis zsák. X''D Kicsit egyszerűbb, és kevésbe belesülősebb öltözék, mint a pénteki hótaposós volt.. de nem akarom elszólni magam. ;D Meg meg kell tanulni egy imát a végzősöknek, ami a Mi atyánk, kicsit átköltve. :D De nem vagyok biztos benne, hogy megtanulom, bár lehet. :P Holnap lesz angolunk!! Bevallom őszintén, én azt várom legjobban a tantárgyak közül, és nagyon remélem, hogy valami jó tanárt kapunk! Meg csütörtöki irodalomra meg kell tanulni egy szabadon választott verset. Feltétlen valami hozzám illőt akartam, de az eredeti japán versek nagyon rövidek... Viszont találtam Juhász Gyula által írt japános verseket! *örül~* Azok megfelelő hosszúságúak is - 16-20 sorosak. :D Szóval most örülök. ^^
Meg majdnem annak is megörültem, hogy ebben a hónapban két Alice Nine adás is lesz. De sajnos csak most szerdait tudom nézni, mert az lesz normális időpontban. A 18-ait max. akkor fogom megnézni, ha képes lennék felkelni reggel 6-kor. Hát nemtudom, hogy megéri-e felkelni vasárnap azért, hogy megnézzek egy egyórás műsort. Előtte jó lenne megtudni, hogy kik lesznek benne, mert Nao-ért meg Hiroto-ért megérné, de Sagá-t meg Shou-t már eleget láttam. :P
Amúgy a CN Blue feltornázta magát a 2. helyre a A9 mögé! És ehhez minimális köze van a You're Beautifulnak, mert már előtte is szerettem őket, de valahogy Yong Hwa akkor is nagy hatással volt rám (a doramában is), négyük közül viszont Jong Hyun-ért vagyok nagyon oda. *__* 
Majd 15-én felrakom a Jong Hyun-os fejlécet, 
és világosabb kinézetre váltok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése