2011. szept. 6.

újítás

Csak nem bírtam kivárni Jung Shin szülinapját, pár perce feltettem a Jong Hyun-os fejlécet és új lila-fehér kinézetet tettem fel. :) Jólesik a fehér háttér az egész nyáron át tartó fekete után. Nagyon tetszik. Amúgy sok mondanivalóm nincs. Holnap lesz remélhetőleg a szecskáztatás utolsó napja, bár ha Zolin múlna, péntekig szívnánk. Péntek és hétfő még durva volt, a mai nap már sokkal lazább. Viszont elkezdtünk ténylegesen tanulni. Nem hazudott az osztályfőnök, hogy a jó vastag spirál füzet biztos be fog telni, hisz ma már írtunk kicsivel több, mint 3 oldalt. Majd hozzá fogunk szokni. :) Az angol tanárunk nagyon-nagyon jó fej! ^^ Németből a két csoport közül az 1.-be kerültem. Azt mondják, nem túl kedves tanárt kaptunk, sőt..!, de biztos megtanulunk nála németül. Remélem a leendő öt matekcsoport közül is bekerülök az elsőbe, vagy a másodikba. ^^ A matek szintfelmérő eredményeit majd holnap tudjuk meg. 
Egyebet már tényleg nem tudok írni, több eseménynek kellene történnie ahhoz. 
Amúgy olyan jó, hogy nem is kellett
használnunk a buborékfújót, de azért megvetették 
velünk péntekre. Mindegy.. én elhasználom. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése