2010. nov. 10.

Összevissza minden. :)

Mostanában nincsen semmi érdekes, és most se azért jöttem, mert valami irodalmit akarok alkotni, hanem csak úgy, mert reménykedek benne, hogy olvassa valaki. ;D Aminek amúgy örülnék, ha fel is iratkoznának! Na, de majd én szorgalmazom egyeseknél. :)

Ma a nyelvvizsga előkészítő egész jó volt. Mondjuk kaptunk sok megtanulnivalót. :P Hétvégén lesz mit magolni. Művtöri órán Gréti végig fényképezett. XD Szerencsére egyik képen se látszódom teljesen. Holnap matek tz.. kéne egy 5-ös! *.* Meg holnap végre ének óra! Ami nekem félig japánozós óra, ha nem felejtem el elvinni a füzetem. :P Hétvégén kiolvastam a Linger-t, most mit olvassak? Büszkén mondom, hogy már kiolvastam mindkét kötelezőt, szóval azt már nem lehet mondani, hogy azt olvassam. :D El kéne menni könyvtárba, vagy könyvesboltba. Meg mostmár moziba is lehetne menni.. főleg, hogy Dori-chan a Pontban nyert összesen 4 mozijegyet. XD Szombaton pedig megyünk Pestre! Júúj de izgi.. már július óta nem voltam. *kisvárosikislány* 
Ma első órában töri doga. Gréta kicsit feltűnően kérdezett tőlem. XD Nembaj. :) Mostanában sokmindent tudok. Azért amúgy nagyon észrevehető, hogy 8.-osok vagyunk.. folyton tanulunk valamire. Én reggel bent a folyosón (mert egész nap esett az eső) németet tanultam, aztán törit.. és tényleg az osztály nagy része  tanul mindig mindenre szinte. 
Anett lett Koda Kumi. :D Mert új haja lett, és mostmár teljesen hasonlít egy kis koreaira. *.* Olyan aranyooos. ^w^  "A Legkisebb is számít." - ugye Dorka? XD És Anett ujjai tudnak Wrong Number-t énekelni. A mutató ujj: Junsu, a középső: Yoochun, gyűrűs: asszem Yunho, kisujj: Changmin, hüvelykujj: Jaejoong asszem. Jól elvoltunk matek előkészítő előtt. Bálint meg pudingot evett túrórudival. :D 
Ez az mi okos ügyes osztályunk. Bambival tegnap matekóra előtt mennyit röhögtünk. Bambi majd megfulladt. XD Áki meg: "De mi az a csipetcsapat?" X''D Mindenkit (szinte) birok a maga bolond módján. XD 



2010.november 10. = Alice Nine Stargazer single!! :D
A Karma a legjobb, de a másik kettő szám is nagyonnagyon tetszik! ^^

*Nisa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése