2010. dec. 24.

Karácsony.

Háát.. dec. 24. *.*
Reggel meg egész délelőtt eléggé ideges voltam, és az a legjobb, hogy nem tudom miért. XD Hátra volt még öt rajz, amit ki kellett találni, meg kellett csinálni. De mostmár az is kész! *büszke* Ugyan két régebben készült rajzomat fel kellett áldoznom kisebb csonkításokkal, mert már nem volt ötletem, így beleraktam azokat a naptárba. :P Anya azt mondta, soha többé nem talál ki nekem ilyen nehéz karácsonyi ajándék-ötletet. Hmm.. jó is lesz. -_- De szerintem van előnye, és haszna is, hogy egy hét alatt 34 rajzot/festést kellett megcsinálnom. Megtapasztaltam, milyen amikor határidőre kell dolgozni, és még szépnek és jónak is kell lennie a munkának. Lehet, hogy fejlődtem is.. valószínű.. bár az is lehet, hogy nem. XD
Most meg már készül az ünnepi vacsora. És már nagyon várom az estét.. most le lehet nézni, de leginkább az ajándékok miatt. "Persze meg, hogy együtt legyen a család." Sablon. :P Na mindegy. Akármennyi zűrzavart okoztak egyes nagyszülők mostanában, meg akármilyen idegesítőek is (még ma is.. *jobb ha nem idézi fel.*).. ma, holnap meg azután talán béke lesz és nyugalom. Aztán minden ugyanolyan lesz, mint régen.
.Mennem kéne fát díszíteni. XD
De előtte még egy-két kép abból a hülye naptárból.

  Óvodás koromban rajzoltam egy ilyen össze-vissza nagyon művészi rajzot, amibe anyáék meg a nagyszülők is tökre beleszerettek. Azóta mindig kell ilyet is csinálnom. Most is mindhárom naptárban van legalább 2-2. 

Ez lett a legjobb festés, bár ez is elég béna.. de mindegy. :S Amúgy minden kép telefonnal van fényképezve. Élőben ez sokkal jobban néz ki. :P

Ezt másoltam egy üvegfestékes füzetből, de szép lett.. így felraktam. :)

Na.. ennyi elég is. Nem akarok ezekkel büszkélkedni.. mert nem olyan jók azért... .__. Most különben is megérkeztek a nagyszülők.. nem tudom, miért ilyen korán, de mindegy.

Mindenkinek boldog karácsonyt! ^^ 
Éljétek túl amennyire tudjátok. ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése