2010. dec. 27.

Megint hó *_*

Ismételten esik a csillogó fehérség az égből. :D 
Bár egyszer lapátolni is muszáj volt kimenni, de amúgy örülök neki. Más örömön sincs mostanában. -__-" 
De inkább mást erről nem is írok. :P

Mit is kaptam karácsonyra? Fényképezőt (Fuji), pizsamát, fülbevalót, körömlakkot, szemceruzát, 2 könyvet (Lin Yutang: Peónia, Cecelia Ahern: Ajándék), rengeteg festéket (kész festő leszek itt a végén XD), ruhákat, stb. 
Szinte mindet tudtam, hogy mit fogok kapni, nem voltak nagy meglepetések. :) A fényképezőnek meg a Peóniának örültem legjobban. 
És persze a nagyszülőket is lenyűgözte a saját készítésű naptár.  :D

Na.. nem sokára itt van 2010 vége. Már csak 4 nap. Jó lesz már új évet kezdeni, új fogadalmakkal.. meg ilyenek. Nem változtam igazából eddig, de szeretnék magamon kívül inkább, de belül is változtatni. Jó lesz erre 2011. Jövőre már ballagunk, új suliba megyünk, stb. Szerintem jó lesz kicsit új életet kezdeni.. de nem hátrahagyni teljesen a régit.! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése