2010. dec. 22.

Dóóri & Bambi :)

Najóó.. ez jó nap volt. :) Szóval 7-kor keltem.. vagyis inkább fél 8-kor. :D Aztán gyorsan hajat mostam, és elkezdtem rajzolni, mert még 12 hónap hátra van. :S De nem baj.. holnap anya megy Szegedre, hozza a papát, és akkor jó sokat fogok dolgozni, mert ugye egyedül leszek itthon. Bár szerintem egyszer a zongora elé is leülök. :) 
Aztán háromnegyed 10-re mentünk Bambiékhoz. Kókusz tökre hasonlít Mogu-ra. XD Negyed 11-re kiértünk Dórihoz. Először teát csináltunk *nagyon fontos XD* .. aztán gép és SHINee. Mert valahogy ez alap. X'D Legalábbis nekik.. áhh, de nekem is.! Ebédet Dóri bátyja csinált nekünk. Délután olyat kezdtünk játszani, mint amit Hiroto és Nao játszottak az októberi A9 adásban. Körbe-körbe forogtunk nyújtófára támasztva a homlokunk.. mert nincs baseball ütőnk, aztán a jengá-ból kellett minél többet szédelegve kihúzni. Bambi szépen le is döntötte az egész tornyot. XD Másnaposokat is néztünk. Aztán sétáltunk a faluban. :) Utána még vacsora, és további A9 és SHINee nézés. Miért csak ez a kettő? xP Annyi mindent tudnék mutatni AliceNine-on kívül is, ami tetszene nekik. Na mindegy.. nekik SHINee a fav. Nálam se utolsó de mindegy.
Nembaj.. jó nap volt. Röhögtünk.. sokat röhögtünk. :D  Meg szerintem kihagytam egy-két dolgot, de nagy vonalakban ennyi. :)
És 2 nap múlva karácsony! *.*

(LLL) *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése