2010. dec. 16.

Már csak egy nap szenvedés XD

A mai nap se ért már sok mindent, a holnapi meg még annyit se fog. XD
Nyelvtan óra előtt le kellett mennünk a tesihez, magunk se tudtuk, hogy miért. De aztán kiderült, hogy Éva néni megvendégelt minket egy kis sajtos, tejfölös nem is tudom mivel.. valami pici sütiféleséggel. Nem baj, nekem ízlett. :) Azért mert milyen ügyesen feldíszítettük a termet. Kedves volt tőle.. azt gondoltam, ezt természetesnek veszi, hogy most szép a terem, mert szombaton minden osztálynak ez volt a feladata. XD Nyelvtan óra mint úgy általában kész szenvedés volt, meg vihogás. Dórit hátraküldték.. XD Anettot meg Dórit nem szabad egymás mellé ültetni. :'D Én meg egyszer csak odafordulok hirtelen Bambihoz (vagy ahogy újabban hívjuk: Aiko-hoz *.*), mert épp átlagot számoltam, hogy 7x6 az 42?? *okosmatekos* Erre elkezd nevetni. XD Meg azon is, hogy milyen elgondolkodva tudom vakargatni az államat. 
Ének előtt feltétlen meg kellett keresnünk Cili nénit, hogy nehogy írjunk matekból, mert mindenkinek más eredmény jött ki háziban. Második próbálkozásra meg is próbáltunk.. cuki ártatlan képet vágtunk.. és végül is nem írtunk. :D 
Így éneken nem kellett matekot, vagy bioszt tanulni. Bambival klipeket néztünk.. leginkább DBSK-t, mert abból van neki a legtöbb. Német óra végén 3-an már annyira röhögtünk, hogy azt hittem szétmegy a hasam. Fülnyíró fűnyíró helyett.. meg hasonlóak. pl. Dóri vállát megfogta egy szellem.. biztos Jonghyun szelleme XD Aztán télleg piros volt a vállá :O Majd kiderült, hogy csak a táska pántja miatt piros. 
Biosz dogám 4-es lett.. de még így is simán 5-ös vagyok.. bár Éva néni azt mondta, a januári röpdogát meg kell írnom 5-ösre. :P Kémia óra előtt meg én voltam a kommentátor. XD Az vicces volt. Mindig elmondtam, hogy egy ember mit csinál. Henrik nagyon jó volt. XD Már meg akart dobni.. erre Bambit találja el. :D
Holnap lesz az év utolsó ügyelete.
Föcin nem csinálunk semmit. Németen vagy filmezünk, vagy lemegyünk a könyvtárba gépezni. Utóbbinak jobban örülnék. *.* Remélem irodalmon se csinálunk túl megerőltető dolgokat. :D 4. órában lesz a karácsonyi ünnepség. 5. óra: matek. :P 6. remélem elmarad! ^__^
És utána szünet. júúúj.. de sok mindent kell csinálni. De elsősorban pihenni! *.*
De most még meg kell csinálnom azt a szar Titkot. -____- 2 feladat már kész van.. van még 3. -.-" Unom már ezt a németet... Mindegy. Lényeg, hogy meglegyen az alapfokú (most még csak annyi kell.. majd később a középfok úgyis rám lesz erőltetve.. ha akarom, ha nem.) nyelvvizsga. Aztán hagyom a faszba.. bonyolult egy nyelv.. az angol meg a japán a legjobb. *nem mintha a többi nyelvet túlzottan ismerné XD* 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése