2010. dec. 17.

Szünet

Kezdődik a téli szünet. :D Imádom! Csak remélem, nem fog túl gyorsan eltelni. Újra belekezdek a naplóírásba, mert szeretnék minden napot megörökíteni.. részletesen leírni, és nem akarok minden napot blogra kirakni. :P De azért majd fogok blogolni is. ;D 
Holnap moziba megyünk sokan. 6 órakor a Könnyű nőcske című filmre. 16-os karikás.. de mindegy. Nyáron is beengedtek minket, most is be fognak. :D Majd fél 5 körül jön be Dóri.. a többiekkel meg negyed 6 körül találkozunk mozi előtt. :) 
Ma már nyugis napunk volt. Föcin filmet néztünk Velencéről, németen filmet néztünk. XD Irodalmon elég kevesen voltunk, mert jó páran biosz javítót írtak. Végre írunk irodalmi dolgozatot! ^_^ *kis irodalmonstréber X'D* 4. órában volt a karácsonyi ünnepség. :P 5. órában csak leellenőriztük a leckét, meg kaptunk szünetre leckét, aztán szabad foglalkozás volt matekon. Bálint mazochista módon hallgatott velünk japán rockot. :'D Én meg lerajzoltam az AliceNine feliratot, de még ki kell színezni. Rajzolgattunk közösen meg persze beszélgettünk. Szeretem ezt az osztályt, de most nem vagyok kétségbe esve, hogy nem látom legtöbbjüket 2 hétig. :) Jól elleszek én magam is. 
2 óra előtt már haza is értem, és kimentem a nyuszihoz, mert őt kitette  már apa.. és fényképeztem.

Pötyi alig látszik a nagy fehérségben. *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése