2011. febr. 12.

délelőtti várakozás

úúújaaj~ mostanra kicsit legyőztem a félelmeimet a délutánnal kapcsolatban. Ugyan fél 7-kor megint úgy keltem, hogy izgulok nagyon a mai nap miatt.. de mostanra ez elmúlt. :) Délután lesz a farsang.. keringőzünk.. gyönyörű fehér ruhában. 3-ra kell mennünk a suliba még egyszer elpróbálni, fél 11-re megyek fodrászhoz. Szép lesz a hajam. Fél 9 körül ettem utoljára, szerintem már nem is fogok semmit enni, max. valami levest. :D Mert eléggé szűk ruhám van.. és ciki lesz ha nem férek bele. Most sorolhatnám, hogy mennyi bajom van.. soroljam? oké! XD Nem tudok, ki fog segíteni öltözni, mert anya a saját osztályával lesz. De majd talán lesz valaki.. remélem. Nem sikerült vennem tegnap nadrágot, ezért most csak sima farmerban megyek.. aminek nem örülök.. de leszarom.. mostmár tökmindegy.  :P Még nem írtam teljesen össze, milyen számú tombolákat vegyek. 7-et fogok venni, mert asszem tavaly meg tavalyelőtt is annyit vettem, és mindig nyertem.. tavaly 1-gyel, azelőtt 4-gyel. :D Ja, és mert idén lesz 7 éves az AliceNine. :D Azon kívül a számok amik megvannak a következők:
85 - Hiroto ebben az évben született
5 - Hiroto ebben a hónapban született
4 - Hiroto ezen a napon született.
*tiszta hülye:D*
15 - ennyi éves leszek idén
29 - szülinapom ezen a napon lesz + 02.09.-én jelent meg a Gemini :D
A többi számon még gondolkozok. XD
Jaj, tényleg.. megjelent szerdán a Gemini. Bambiék nem hitték el, hogy már aznap megszerzem az albumot, de sikeresen letöltöttem. :D Szóval most azt hallgatom nagyon sokat.. meg a Kagrra - Chigiri-t. :) 
Tudom, hogy több érdekes dolgot kellene blogolnom. Mert szeretném, ha több olvasóm lenne.. de nem megy. :P Majd nyáron. ;D Mit is tervezek nyárra?  
Megtanulok zongorázni, gitározni. Tanulok japánul. Bambival kijátsszuk az Ali Baba játékot, akárhányszor is kell újrakezdenünk! ^^ Sokkal érdekesebbeket, és jobbakat blogolok. Fotózok sokmindent. Kiolvasok rengeteg könyvet. Sokat leszek barátokkal. Kialakítom a stílusom. Írok egy könyvet. 
Most ennyi jut eszembe.. de biztos van még több is. A "Sokat leszek barátokkal." mondat takarja a legtöbb tevékenységet. :)
Mostmár el kell mennem, mert még dolgom van.. és 40 perc múlva indulok fodrászhoz. Még a szememmel is kezdenem kell valamit, nehogy délutánra piros legyen.
És utálom az időt, mert fúj a szél.. és remélem nem szedi szét a hajam. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése