2011. febr. 13.

egy szép de fárasztó nap :)

Mint tegnap írtam, elmentem fodrászhoz. 50 perc alatt megcsinálta a hajam. Háromszor befújta a hajam lakkal, meg még otthon én is sokszor, meg a suliban is.. bár szerintem még így szét jött. XD De ezen kívül nem volt semmi gáz. 3-ra persze már nem lepett meg, hogy Bence nem ért be a próbára. Utána fent ültünk a földrajz teremben, és vártuk, hogy negyed 5 legyen, és átöltözhessünk. Belefértem a ruhámba, nem volt csúnya az arcom, tökéletes volt. :D Egyszer se rontottuk el a táncot, sok kép készült rólunk.. és hát jó volt. ^___^ Eléggé elfáradtam, negyed 10-ig aludtam ma. Bambival már nagyon untuk a disco végét.. kint ültünk a folyosón, de nem csak mi voltunk így vele. A 7 tombolám közül 1-gyel nyertem, a 85-tel.. és azzal is csak egy kis társasjátékot. De majd nyáron azt is kipróbáljuk. XD Sajnálom, hogy Bambi nem láthatott minket élőben. De Dóri felvette, és visszanéztük. Hihetetlen, mennyire egyszerre ment az egész tánc. Szépek voltunk. *.* Jó farsang volt. :)

Itt már végeztünk a tánccal, átöltöztünk, és a hajam is kicsit szét van már jőve. :P 
Több kép facebook-on.. most nincs olyan amit ide még be akarok rakni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése