2011. febr. 20.

hmm... hétvége :/

És ismét rossz szájízzel jöttünk haza Szegedről. Nem akarom ragozni a jobbnál-jobb élményeimet... :/ És ilyenkor gondolkozok el azon, hogy én mennyi mindenen átmentem már a családom miatt, más pedig milyen kis dolgokon képes kiakadni, és a többiek azt sajnálják, én meg ha már elegem lesz és kiakadok, kérdezik, hogy "most miért kell rögtön felkapni a vizet?" -___-" Imádom az ilyet. Szóval ez hétvége is jó béna volt.. istenien kipihentem magam, tele voltam vidámsággal, mindenki boldog volt körülöttem.. igen ez mind hazugság. :'S Na, de most már másról írok. :)
Azt hittem, hogy holnap lesz töri óra, megtanultam már 10 fogalomból 8-at.. erre eszembe jut, hogy töri csak szerdán lesz. XD De mindegy.. szerdára amúgy is sokat kell mindig tanulni. :P Beszéltem pénteken Esztivel, az én jrock-társammal. :) És ha nem jön közbe semmi, jövőhét szombaton végre jobban megismerkedünk 3-tól a városban. ^__^ Lehet, hogy Fruzsi is jön.. okéé, még őt se ismerem annyira, jó lesz vele is beszélgetni.. főleg mert valószínűleg jövőre osztálytársak leszünk. :)
Előre gondolkodtam, és Szegedre elvittem pendrive-on négy albumot (the GazettE - NIL, Guild - Guilded, Versailles - Noble, An Cafe - BB Parallel World), négy klipet meg egy olyan mappát, amiben A9 kislemezeinek számai vannak benne. Mert a papánál van gép csak net nincs. :P Viszont van a gépen egy csomó jó játék. Szóval játszottam és közben zenét hallgattam. A négy albumot csak találomra választottam ki indulás előtt.. nem gondoltam át, mit viszek magammal, de most újra meghallgathattam ezer éve nem hallott zenéket. :D
Apáék vettem nekem tegnap egy 4 lámpából álló lámpasort, mert én ugye mindig egyetlen egy lámpánál rontom a szemem az asztalnál. XD De még nem volt alkalmam kipróbálni, mert tegnap este nem voltam itthon. :P 
Papa adott nekem egy csodaszép virágot.

Legyen már tanév v é g e! :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése