2011. márc. 26.

új haj, stb.

Van némi különbség nem? De legtöbben azt mondták ez jobban néz ki.. meg most már mindegy is ki mit mond, sokára lesz míg megint megnő ekkorára. :) Bár én azért ha legközelebb ilyen hosszúra megnő, kezdeni is fogok vele valamit, nem csak kiengedve hordani.! De nem is biztos, hogy hagyni fogom ilyen hosszúra: A hátam közepéig ért.. és már tök csúnya volt. :P Ez most jó, bár venni fogok bele még egy pár nagyobb csatot. 

Tavaszi nyuszi a kertben. ^^ 

Wáá~ mekkora oltást kaptunk csütörtökön nyelvtanon, hogy amit már másfél hónapja tanulunk abból semmit nem tudunk. Mert a röpdogáink 1-3 érdemjegyek között mozogtak. Én 2-est kaptam. XD Első kettesem ebben az évben! Szóval most kezdhetünk javítani, de amúgy is most rosszabbak a jegyeim, mint általában. Pedig szeretnék kitűnő lenni évvégén! :) Miért? Mert csak. Akkor elégedett lennék.. és örülnék, hogy túléltem ilyen szépen az évet. :P De csak akkor lesz felhőtlen az öröm, ha azt a rohadt nyelvvizsgát is sikerül megcsinálni. Arra is hétvégéken kell(ene) tanulni, meg sok minden másra is, de majd később.. most még ülök itt egy kicsit. XD 

Tegnap lesétáltam a lábam. Barátokkal, osztálytársakkal elmentünk fagyizni.. két cukrászdában is voltunk, mert a fiúk amikor mi fagyiztunk, eltűntek. Aztán azon veszekedtünk, hogy melyik játszótérre menjünk.. de tényleg már jöttek elő az indulatok. -__-" szönyűű~. Elmentünk a lovasszoborhoz. Az ottani játszótér tele volt, így elmentünk át a főúton a régi temető meg a tekó felé a panelrengetegbe. Vagyis mi hárman (Anett, Bambi, én) leragadtunk lovasszobornál, mert a többiek annyira pörögtek, mi meg már elfáradtunk. XD Ültünk egy ideig a padon, aztán a többiek után mentünk. Egy régi pingpongasztal tetején hülyültek, mikor odaértünk.. jó akkor még mi hárman ülünk kicsit tőlük kb 20 méterre egy padon. És elnéztük őket, ahogy hülyülnek.. és azon gondolkoztunk, hogy mi nem tudnánk ilyenek lenni. X''D Bocsi, hogy mi túl komolyak vagyunk. :) Aztán Bambi hazament, mi meg elmentünk Sparba, és ültünk mozi előtti padokon, csak aztán onnan gyorsan el is rohantunk, mert jöttek oda félelmetes alakok. Dórit elkísértük a buszmegállóba, ott voltunk még egy kicsit. De kezdett sötétedni, szóval hazajöttem. Elfáradtam.. hisz szinte kisétáltunk a vasútállomásig, meg onnan vissza, de azért jó volt! :D 

Baj lenne, ha mostantól mindig egy mozgóképpel(/sima képpel) búcsúznék??!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése