2011. jún. 11.

amikor sokat tudok röhögni XD

Hogy én ma mekkora hülyeségeket tudtam mondani... De Bambi is. XD ~"Mindkét ujj 5-ös.. meg 1-es."[ujjrend;)] Akkor most melyik mindkét ujj?? Meg kitaláltunk, hogy lehet, hogy a nem rég debütált Boyfriend-nek még nincs semmi magyar fanoldala. Hát sajnos már van. De ha nem lett volna, csináltunk volna.. és mi lettünk volna a szerkesztők, jó lett volna. :P *egy mondatban 4 'volna' XD* Néztünk, hogy pont az a két fiú, akik tényleg tetszenek nekünk, ikrek: Kwangmin és Youngmin. És nézem Kwangmin adatait.. aztán "azta ikrek?.dejóó" utána pár perccel: "akkor Youngmin mikor született?" XD Pedig mi próbáltunk csendben lenni, mert anyát nem kellett volna zavarnunk. Végig néztük végre a Junjou Romanticát. :D Már 2 hónapja elkezdtünk, és végül vége. Milyen szomorúú.~ Most más yaoi után kell néznünk, aminek sok része le van fordítva. X'D Vagy pedig jönnek a doramák! :)
Délelőtt papával elmentem könyvesboltba, hogy válasszak magamnak ballagásra valamit.. vagy is könyvet. XD Mert már szinte mindent megkaptam, amit akartam, így hát egyszerű megoldás mellett döntöttem, mint ajándék. Vett nekem 3 könyvet, meg mivel ballagás előtti napon lesz a névnapom is, majd még pénzt is kapok. :) Meg délelőtt félig már kiselejteztem, és elpakoltam a szobámban, holnap jön a másik fele. Meg kell újulnia a szobámnak, mert már unom azt, ahogy van. :P 

  ez így majdnem megfelelne. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése